Square Stories Too
Salem Mekuria has filmed regularly at the Maskal Plein in Addis Ababa since 2007. Square Stories Too has three separate channels that provide a very diverse impression of the bustling square. Image and sound regularly zoom in to add detail. The film is a square unto itself.