So che c’è un uomo
It all starts with a few fragments of an untold story. A family is confronted with doubts, fears and malaise. We discover that there is promiscuity going on in the family. The film maker, Gianclaudio Cappai, takes us into a sanguine and dense family story where filters between bodies and space suddenly fall down.