This film is the portrait of Bojan, a young man with a passion for graffiti and hip-hop. Bojan was born in Split, Croatia. He lost his father during the civil war and escaped with his mother and sister to Serbia. When he was 11 his mother died and he was put in an orphanage. At the age of 18 he became homeless. He was 21 when he died from an overdose.