Ne pas sonner
What begins like a series of interrupted phone calls is a kind of query. Can Alain Delon and Monica Vitti retain their magical aura on low resolution? Can my own CELLuloid images mix in with reminiscenses of the 60s and 70s films I fell in love with then? Does Nokia rhyme with cine-phi-lia? (Vivian Ostrovsky)