Ne pas sonner
Serie afgebroken telefoongesprekken blijkt vragenreeks te zijn. Behouden Alain Delon en Monica Vitti hun magische aura op lage resolutie? Kan ik mijn CELLuloid-beelden mengen met herinneringen aan films uit de jaren zestig en zeventig die ik zo mooi vond? Rijmt Nokia met cine-fi-lia? (Vivian Ostrovsky)