La scène du WC
Excerpt from the documentary Dans 10 jours ou dans 10 ans (2008) on urban speculation in Brussels. This sequence was filmed nearby the Brussels international train station, an area in which public authorities have inflicted, for more than 10 years, an endless series of evictions and demolitions on the inhabitants.