La scène du WC
Fragment uit de documentaire Dans 10 jours ou dans 10 ans (2008) over ‘vastgoedspeculatie’ in Brussel. Deze sequentie is gefilmd rond het internationale treinstation van Brussel, een gebied waar de overheid de bewoners al ruim tien jaar treft met een eindeloze reeks uitzettingen en sloopwerkzaamheden.