Exercise in competence. Short, but the film maker is clearly preparing himself for grander work. Lucky or precisely unlucky day for a worker in a car wash. A gangster comes to clean up his bloodstained car. The worker finds something he shouldn’t have. Screened before At the End of Daybreak.