Sex/Less
Kim Kyung-Mook experiments with the effects and emotions that different media evoke in people. The solo sex in the hard, cold video footage is flatly opposed to the sensual fantasy in the soft 16mm image. Tension between reality and fantasy makes this an intriguing work of art. Screened before Reincarnate.