Ta-ta tosy tit
Inventive and excessive animation film, entirely in the style of classic surrealist collages and driven by hard death metal music. The images are borrowed from all styles and times, but thanks to the rhythm, both of sound and image, they are still hallucinogenic. Screened before Yellow Kid.