Oefening in bekwaamheid. Kort, maar de filmmaker bereidt zich duidelijk voor op groter werk. Gelukkige of juist ongelukkige dag voor een werknemer in een autowasserij. Een gangster (de Nederlander Jerome Blanes) komt zijn bebloede auto schoonmaken. De werknemer vindt iets wat hij beter niet had kunnen vinden. Voorfilm bij At the End of Daybreak.