‘With a car from 1966-1977 and a manual for violence prevention, you drive. The distance is now your compass so follow the shadows to your resting spot. Or: I was wondering if sincerity could override irony and flood out some emotions from our past. Then – all for the extension of time, follow the echo, it might disappear into the clouds.’