Sunbeam Hunter
‘Je rijdt in een auto uit 1966-1977, met een handleiding over het voorkomen van geweld. De afstand is je kompas, dus volg de schaduw van je rustplaats. Of: ik vraag me af of oprechtheid ironie kan overheersen, en daarmee emoties uit ons verleden uit kan wissen. Dan, omwille van het tijdrekken, volg die echo, hij zou zomaar kunnen verdwijnen in de wolken.’