Andrey
Andrei Tarkovsky visited Armenia in 1965 and filmed at length at the Geghardavank monastery. In Andrey, we see this archive material juxtaposed with images from the street today. According to the makers, he was looking for God, because only His presence was felt there. Attractive, poetic homage to the maestro Tarkovski.