Stop Human Cloning
Popular scientific in a very cheerful way. Film poses humorous questions about the infallible cloned person. About cloning, but just as much about the simple ingenuity of an animation talent. Wahya Aditya was recently given a Hubert Bals Fund Award in Jakarta for a next project.