Stop Human Cloning
Populair wetenschappelijk op een wel zeer vrolijke manier. Film stelt geestige vragen bij de onfeilbare gekloonde mens. Over klonen, maar evenzeer over het eenvoudige vernuft van een animatietalent. Wahya Aditya kreeg voor een volgend project onlangs in Jakarta een Hubert Bals Fonds Award uitgereikt.