Kara, Anak Sebatang Pohon
Kara is een klein meisje dat op een afgelegen plaats woont. Haar vader verdween nadat Ronald haar moeder had gedood. Een journalist die haar leventje binnendringt doet haar besluiten om Ronald op te zoeken om hem de ultieme vraag te stellen. Ronald is Ronald MacDonald en daarmee is nog lang niet alles verklapt. Een oefening in absurdistisch globalisme.