A Very Boring Conversation
The conversation starts from comments about music and e-mails, then slowly moves to illogical things that could possibly change a `mother-son relationship’ into a `man-woman relationship.’ A literal play with light and dark by a lamp that is flickering as well as a more metaphorical variation in the relationship on the blink. A refined miniature.