Opportunities
A brief presentation of great contrasts. Contrasts between the campaign speeches of politicians and the lives of people who have to eat from rubbish bins. The procedure is simple, but shockingly effective. The contrast is great. And yet the film maker keeps filming in the same place. A spot for grand words. Also a spot for having nothing at all.