Opportunities
Een korte presentatie van grote contrasten. Contrasten tussen de campagnetoespraken van politici en het leven van mensen die uit de vuilnisbakken moeten eten. Het procédé is eenvoudig, maar schokkend effectief. Het contrast is groot. Toch filmde de filmmaker steeds op dezelfde plek. Plek van grote woorden. Plek ook van het grote niets hebben.