After Shock
Gemaakt in het kader van de tsunami-herdenking. De filmmaker ging naar het zich herstellende Phuket. Vooral de luchten vond hij mooi. Veel spectaculairder dan in Bangkok. De radio kondigde een nieuwe tsunami aan. De paniek duurde maar eventjes. De filmer kijkt rond. Weer vallen hem die mooie wolken op en dat sommige mensen toch eigenlijk seksueel heel aantrekkelijk waren. Ode aan de wolken en aan het leven.