The Way
Een oom en zijn neefje proberen de weg te vinden uit een veld. Het hoge riet in het veld en het geluid dat dit maakt zijn misschien wel de eigenlijke hoofdpersonen van deze universele vlucht. Van alle tijden is in elk geval de paniek van een man met een kind op zijn rug.