Gekibako
‘Gekibako’ means a box at a theatre. Supposing there was experimental film in the Edo period, what would an artist of those days have made? The box which appears in the film is the mind of Edo people. This film is inspired by the spirit of Kabuki, the highly stylized Japanese theatre form.