Gekibako
‘Gekibako’ betekent theaterloge. Als er experimentele films gemaakt zouden zijn tijdens de Edo-periode, wat zou dat dan opgeleverd hebben? De loge die in de film verschijnt is de geest van de mensen uit de Edo-periode. Deze film werd ingegeven door de sterk gestileerde traditionele Japanse theatervorm kabuki.