Feed Carnivore
Feed Carnivore presents a television of the future as it would be now, amplified and speeding towards of oblivion. It’s a ‘self mix’ or edit devoid of human intervention, a total image implosion which feeds on itself. Using constant media broadcasts as its base material, it shows television as a hyper-visionary construct.