Feed Carnivore
Feed Carnivore stelt een televisie van de toekomst voor zoals die nu zou zijn, versterkt en versneld richting vergetelheid. Het is een ‘self mix’ of een montage zonder enig menselijk ingrijpen, een totale beeldimplosie die zichzelf voedt. Door middel van constante mediauitzendingen als basismateriaal toont de installatie televisie als hypervisionaire constructie.