The All Seeing Eye, The Easy Teenage Version
Na Eternal Sunshine of the Spotless Mind zetten Gondry en Bismuth hun samenwerking voort met deze video. Een burgerlijk appartement wordt voor onze ogen opgebouwd en afgebouwd in opeenvolgende bewegingen van een ronddraaiende camera. Wat begint als een cirkelbeweging wordt al snel meer een spiraal, terwijl meubels verschijnen en met succes weer verdwijnen, totdat de kamer ten slotte volledig kaal is.