Voor deze video verzamelde Edith Dekyndt beelden van alle natievlaggen die ze maar kon vinden, inclusief de vlaggen van staten die de Verenigde Naties niet erkennen, zoals Tibet, staten van de voormalige Sovjet-Unie en van nomadische volken. De vlaggen worden op alfabetische volgorde vertoond, met een constante snelheid van vier beeldjes per seconde. Op die snelheid kunnen de beelden nauwelijks van elkaar onderscheiden worden, alsof ze rechtstreeks uit het onderbewuste komen.