Wind Chimes
A minor expressionist drama. A woman is distraught by loneliness. The sound of the wind in the chimes seems even more unbearable than silence. Stuttering, she tries to control her feelings and emotions. From the director of the début film The Gravel Road, which is also included in this programme.