Thank You Jesus for the Eternal Present
A rapturous audiovisual mix that `deliberately seeks a hidden order in randomness.’ The film combines the face of a woman in ecstatic, contemplative prayer with shots of an animal rights activist, and a scantily clad model advertising Russian cars at the International Auto Show in New York.