A combination of refinement and simplicity that raises the receipt to an intriguing document of historic interest and reduces the newspaper headline to trivial statement. In the country at war, everything gets a different meaning. As long as you take a good look. Perlin traced her receipts from the video store and also the newspaper headlines. In order to make reflection inevitable.