Een combinatie van raffinement en eenvoud, dat de kassabon tot belangwekkend tijdsdocument verheft en de krantenkop tot triviale mededeling verlaagt. In een land in oorlog krijgt alles een andere betekenis. Als je er maar goed naar kijkt. Perlin tekende haar kassabonnen van de videotheek na en ook de krantenkoppen. Om het nadenken onvermijdelijk te maken.