Evil.8 / Evil.7 / Evil.9
Een drietal korte filmpjes dat een samenhangend onderdeel uitmaakt van een doorgaande reeks onder de titel Evil of ook wel The Return of Evil. Cokes ontleent zijn materiaal, meest teksten, aan publieke bronnen. Het meeste komt van internet. Hij isoleert de teksten en geeft ze een buitengewoon effectieve grafische vorm. Hij laat ze verder voor zichzelf spreken en ondersteunt ze met hedendaagse, vaak ook op internet gevonden muziek. De filmpjes gaan over de huidige buitenlandse politiek van de Verenigde Staten, over de scheve voorstelling van zaken in Irak, over de omgang met martelingen door Amerikaanse soldaten, enzovoort. Het zijn uitgesproken politieke filmpjes, maar ze hebben een geheel eigen, gestileerde en vernieuwende vorm. De uitvergroting en isolering van bepaalde teksten verzet zich tegen het vergeten. Zo zijn de filmpjes niet minder dan kleine herinneringsmachines.