LAX
LAX heeft alle ruwheid van een authentiek document en de ingehouden woede van een politiek pamflet. Een vrouw, de vrouw met de camera, wordt aangehouden op het vliegveld van Los Angeles. Ze rijdt op rolschaatsen en dat kan niet. En waarom dan wel niet? De beveiliging geeft niet op en de vrouw al helemaal niet. Een komisch incident dat de overspannenheid, zo niet hysterie, van de beveiligingswaan van na 11 september 2001 effectief blootlegt.