LAX
LAX has all the coarseness of an authentic document and the restrained fury of a political pamphlet. A woman, the woman with the camera, is arrested at Los Angeles airport. She is on rollerblades and that’s not allowed. And why not? Security doesn’t give up and the woman certainly doesn’t. A comic incident that effectively captures the tension, if not hysteria, of crazy security after September 11, 2001.