Hua-lam-pong
The station concourse of Hualampong. People are on their way through the space. An old man takes his time to put his camera on a tripod and then carefully frames what he sees. Coincidentally, or not, he in turn is spied on by a voyeuristic and nonchalantly-framing video camera. The man with the camera – in all his smallness, and ode to photography and the cinema. (GjZ)