The production company provides no more than the following as a description: a man waits for someone at a bus stop.Is it possible that they didn’t want to clue people in, especially the censors, that the film is about more than just waiting? At the bus stop, a young man allows himself to be picked up by clients in nighttime Bangkok. The film leaves no doubt about that. Almost without dialogue and in very stylish shots, the film evokes the asphalt jungle. (GjZ)