De productie geeft als omschrijving niet meer dan het volgende: een man wacht op iemand bij een bushalte.Misschien dat ze mensen, bijvoorbeeld die van de censuur, niet op een idee wilden brengen, maar de film gaat over meer dan alleen wachten. Bij de bushalte laat een jonge man zich in nachtelijk Bangkok oppikken door klanten. De film laat daarover geen misverstand bestaan. Bijna zonder dialoog en in zeer sfeervolle beelden wordt een asfaltjungle tot leven geroepen. (GjZ)