Chao-chainoi: The Incompleted Version
Een wonderlijke, vrolijke en absurdistische animatiefilm. De vreemde man Chanoi springt in zijn lendendoek door een buitenissig en magisch landschap, op zoek naar Mr. No-R. Het gezonde verstand speelt in deze wereld geen rol, gevoel voor humor des te meer. Max Ernst en Monty Python zijn in deze wereld niet belangrijker dan Nintendo’s Super Mario. Een aanstekelijke mix van klassieke collage en hedendaags knip-en-plak. (GjZ)