Hua-lam-pong
De stationshal van Hualampong. Mensen krioelen door de ruimte. Een oude man neemt alle tijd om zijn fototoestel op een statief te zetten en kiest vervolgens zijn kaders zorgvuldig. Al dan niet per toeval wordt hij op zijn beurt bespied door een voyeuristische en nonchalant kadrerende videocamera. De man met de camera. In al zijn kleinheid een ode aan de fotografie en de cinema. (GjZ)