Dajang soembi: The Woman Who Is Married To a Dog
Inventive and hunorous variation on the idiom of the old silent film. Especially the outspoken design of Das Kabinett des Doktor Caligari served as source of inspiration and satire. An absurd story unfolds against a colonial background, as the title indicates. Made with guts and a sense of humour. (GjZ)