Meme-rIFFR
Eric Allen Hatch is a festival programmer and film critic who believes that making and appreciating memes can broaden knowledge and taste and so facilitate deeper engagement with film culture. Meme-rIFFR provides examples of Hatch's and other meme-makers' work, and invites the audience to use the templates to help them plunge into the strange but wonderful world of crafting dank art-house memes.