Fossil Locomotion
Comprised of photographs taken from the artist's family fossil collection, Fossil Locomotion is a study of motion that activates fossils that have been stationary for millennia. Four overlapping synchronised slide projections projected through a rotating disc animate the fossils into action, appearing to give them another life in the darkness.