My Glorious Childhood
About trying to find a perfect balance between past and present. The performance visualises the invisible effects of the past, which we carry into our present and which shape our new relationships with places and people. It includes Nafisi's body walking in public space with a doll that represents her childhood, and interaction with people who come close or keep a distance.