Reckless Eyeballing
Taking its name from the Jim Crow-era of black criminals staring at white women, this hand-processed, optically-printed amalgam reframes desire by way of everything from D.W. Griffith to Foxy Brown and Angela Davis: `Your lover belongs to this band of murderous outlaws.' (Cinematexas International Short Film Festival)