Une grammaire de temps
This video simply consists of a face of Kurtag’s grandmother, her father’s music (the composer György Kurtag), some barely perceptible traveling shots and the batting of an eyelid in almost motionless slow motion. Multiple exposures that multiply and transform the vision of a loved one. Musical and admirable.