Looking for Alfred
Looking for Alfred documents the search by Johan Grimonprez for Hitchcock look-alikes. By referring to the many cameo appearances Hitchcock performed himself, and by means of editing the images, this film does not only refer to fifty years of film making, but it also explores the border between fiction and documentation.The istallation with the same name is also part of the festival (see Screen Test – Installations).