Looking for Alfred
Looking for Alfred documenteert Grimonprez’ zoektocht naar Hitchcock look-alikes. In de oriëntatie op de vele figurantenrollen die Hitchcock zelf vervulde, en door de montage van de beelden, bevat het werk niet alleen referenties naar vijftig jaar filmgeschiedenis, maar tast het ook de grens af tussen fictie en documentaire.De installatie met dezelfde naam is ook onderdeel van het festival – zie Screen Tests -Installaties.