Reckless Eyeballing
Een handmatig ontwikkelde, optisch geprinte film met een titel die refereert aan het Jim Crow-tijdperk, met zwarte criminelen die loeren naar blanke vrouwen. Het verlangen wordt vormgegeven door te verwijzen naar zowel D.W. Griffith als Foxy Brown en Angela Davis: ‘Je liefje maakt deel uit van een bende moordzuchtige misdadigers.’ (Cinematexas International Short Film Festival)