Working with performer Rosalynde LeBlanc, Burt Barr has created a music video which overturns the rapid-fire schizophrenia of the genre: he limits the frame to a tight head shot, fixing his subject with an intimate and unswerving gaze. From LeBlanc’s lips we hear Otis Clay’s amorous voice crooning the Bluegrass classic Banks of the Ohio.